Hofstede Buitenbeleving

Buitenbeleving op zijn best!

Alles over bestellen

Bestellen

Onder het menu Webshop kun je snel en makkelijk naar de verschillende categorieën en artikelen. Een artikel bestel je door op de button ‘toevoegen aan winkelwagen’ te klikken. 

Boven in de menubalk kun je altijd zien hoeveel producten je in je winkelwagen hebt en kun je ook op de link klikken om naar de winkelwagen te gaan.

Als je klaar bent met bestellen dan klik je op de button ‘Doorgaan naar afrekenen’ om je bestelling af te ronden. Vul hier je gegevens in en controleer nog één keer of je bestelling klopt.

Vervolgens geef je aan hoe je wilt betalen en moet je aanvinken dat je akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden. Als laatste klik je op ‘Bestelling plaatsen’ om je bestelling af te ronden. Hierna krijg je een bevestigingsmail van de bestelling.

Bezorging

De bezorging gebeurt afhankelijk van de grootte van de bestelling door een pakketbezorger of door ons zelf.

Als het via een pakketbezorger verstuurd wordt ontvang je hiervan een Track & Trace code. Als we zelf de bestelling afleveren nemen we contact op om een aflevermoment af te spreken.

Retourneren

Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet tevreden bent met je bestelling en dat je deze wilt terugsturen. En dat mag uiteraard.

Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. De producten moeten in originele staat zijn en in de originele verpakking zitten. Gebruikte producten mogen niet retour.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te (laten) sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor de retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Neem contact met ons op als je een retour wilt aanmelden.

Klachten

We gaan er natuurlijk van uit dat je tevreden gebruik gaat maken van onze producten. Maar heb je toch een klacht over het bestelproces of het ontvangen product dan horen we dat graag. Zo kunnen we dergelijke klachten in de toekomst hopelijk voorkomen.

Een klacht kun je mailen naar info@hofstede-buitenbeleving.nl